Hitzorduak

  1. 1. Tramitearen informazioa
  2. 2. Tramitearen eskaera
  3. 3. Aurkeztutako dokumentazioa
  4. 4. Tramitearen sinadura
  5. 5. Tramitearen egiaztagiria

Informazioa

Eskaera honi esker, herritarrek eta enpresek errazago finkatu ahal izango dituzte hitzorduak Udaletxeko Alkatearekin, sail Ordezkari Zinegotziarekin edo pertsonal teknikoekin. Agenda eta antolakuntza arrazoiak direla eta, gutxienez 7 egun naturaleko aurrerapenarekin eskatu beharko da hitzordua.

Dokumentazioa

Izapide honen hirugarren pausuan honako dokumentazioa erantsi behar da:

  • Besteak

Legezko informazioa

Ez dago izapide honi loturiko lege-araudirik.

Oharrak

Izapide hau www.larrabetzuko-udala.com webgunean telematikoki egin daiteke.

Zalantzarik badaukazu edo informazio gehiago eskuratu nahi baduzu, deitu Larrabetzuko Udaleko telefono honetara: 94 455 70 09/ 27.

Bideratze elektronikoko sistemari buruzko zalantzarik izatekotan, deitu 900 840 250 doako telefono zenbakira BiscayTIKeko Herritarrentzako Arreta Zentroarekin harremanetan jartzeko.